Menu
- Ogłoszenia i Aktualności
-
Sejmik Województwa
- Przewodniczący Sejmiku
- Wiceprzewodniczący Sejmiku
- Radni Sejmiku
- Sesje Sejmiku
-
Komisje Sejmiku
- Komisja Budżetu, Skarbu i Finansów
- Komisja Edukacji, Nauki i Kultury
- Komisja Polityki Społecznej i Ochrony Zdrowia
- Komisja Rewizyjna
- Komisja Rolnictwa i Terenów Wiejskich
- Komisja Rozwoju i Zagospodarowania Przestrzennego
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
- Komisja Sportu, Turystyki i Rekreacji
- Komisja Statutowo-Regulaminowa
- Komisja Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Komisja Współpracy Zagranicznej i Integracji Europejskiej
- doraźna Komisja – „Kapituła Odznaki Honorowej za Zasługi dla Województwa Śląskiego”
- doraźna Komisja ds. Klimatu
- doraźna Komisja ds. Transformacji Regionu
- doraźna Komisja ds. analizy inwestycji kolejowych i innych inwestycji realizowanych przez administrację rządową
- doraźna Komisja ds. Równego Traktowania, Dialogu Obywatelskiego i Wielokulturowości
- Plan posiedzeń
- Odznaka Honorowa
- Obywatelska inicjatywa uchwałodawcza
- Radni poprzednich kadencji
- Oświadczenia majątkowe
- Samorząd Województwa
-
Województwo
- Mienie Województwa
-
Programy, plany i strategie Województwa
- Polityka gospodarki niskoemisyjnej
- Strategia rozwoju
- Regionalna Polityka Zdrowia
- Polityka rewitalizacji
- Strategia gospodarki
- Regionalna Polityka Edukacyjna
- Polityka Miejska
- Woda do spożycia
- Strategia transportu
- Badania, analizy, raporty
- Innowacje
- Ochrona zdrowia psychicznego
- Strategia Polityki Społecznej
- Regionalny Plan Transportowy
- Programy Polityki Zdrowotnej
- Raporty o stanie województwa
- Podział administracyjny
- Jednostki organizacyjne i spółki z udziałem województwa
- Oświadczenia majątkowe - Dyrektorzy jednostek, Prezesi spółek
- Niepubliczne placówki doskonalenia nauczycieli mające siedzibę na terenie województwa śląskiego
- Urząd Marszałkowski
-
Działalność Urzędu
- Współpraca międzynarodowa
- Kontrola zarządcza
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi
- Turystyka
- Transport i drogi
-
Środowisko
- Pozwolenia zintegrowane
- Ogłoszenia o wnioskach i decyzjach o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów dla spalarni lub współspalarni odpadów
- Zezwolenia na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych
- Wykaz dokumentów o środowisku
- Raporty województwa dotyczące gospodarki odpadami
- Wykaz przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu pojazdów
- Wykaz przedsiębiorców prowadzących punkty zbierania pojazdów
- Wykaz miejsc odbioru oraz zbierających zużyte baterie lub zużyte akumulatory
- Zatwierdzenie projektów robót geologicznych RG
- Udzielanie koncesji geologicznych
- Porozumienia w sprawie odpadów opakowaniowych
- Ogólny schemat procedury kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska
- Zdrowie
- Finanse Województwa
- Sprawy w Urzędzie
- Pozostałe Informacje
- Nabór na stanowiska urzędnicze
- Katalog usług
- Sygnaliści
- Dane osobowe
- Wybory do Sejmiku Województwa Śląskiego 2018
ZAŁATW ELEKTRONICZNIE SPRAWĘ W URZĘDZIE
Zachęcamy do korespondencji z Urzędem drogą elektroniczną, za pomocą platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.
Poprzez w/w platformę można zapoznać się z opisem usług świadczonych przez Urząd (m.in. wymaganiami dotyczącymi dokumentów, terminami oraz sposobem załatwienia sprawy, ewentualnymi opłatami), złożyć elektroniczny wniosek, pismo, odebrać odpowiedź z Urzędu. Platforma umożliwia załatwienie spraw administracyjnych przez Internet, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dnia. Do korzystania z usług Urzędu drogą elektroniczną niezbędne jest założenie skrzynki kontaktowej / konta na platformie ePUAP (Opcja Zarejestruj się).
Wnioski, pisma składane do Urzędu drogą elektroniczną poprzez w/w platformę wymagają opatrzenia ich podpisem elektronicznym.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UMWSL/skrytka
Jak załatwiać sprawy elektronicznie? Odpowiedź na to pytanie oraz informacje na temat wielkości oraz formatu danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism znajdziecie Państwo pod linkiem: Elektroniczna skrzynka podawcza.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w biurze podawczym Kancelarii Ogólnej (pok. 164) przy ul. Ligonia 46, w godzinach
7:30–15:30.
Godziny otwarcia urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7:30 - 15:30
Godziny otwarcia kancelarii ogólnej (pokój 164)
od poniedziałku do piątku: 7:30-15:30
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Regionie
tel. (32) 77 44 720
Informacje w sprawie Rejestru podmiotów wprowadzający produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami - BDO
tel. (32) 77 44 863, (32) 77 44 856, (32) 77 44 855, (32) 77 44 858, (32) 77 44 857, (32) 77 44 866, (34) 39 01 258, (32) 77 44 865, (32) 77 44 859.