Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części

Tytuł Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
Numer referencyjny ZP-ZN.272.2.8.2024.MZ
Data ogłoszenia 2024-05-20
Status zamówienia aktualne
Tryb zamówienia klasycznego do kwot unijnych Tryb podstawowy

Kod CPV:

Główny kod CPV:

79820000-8 usługi związane z drukowaniem

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części.

 1.1. Część 1 (PR) - Usługa drukowania materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Promocji i Projektów Społecznych:
a) Kalendarz trójdzielny - Ilość: 2 500 szt. ( w 3 wersjach graficznych tj. 800 szt. -1 wersja, 800 szt. - 2 wersja, 900 szt. - 3 wersja graficzna);
b) Kalendarz typu „piramidka” - Ilość: 1000 szt.
c) Planner ścienny - Ilość: 200 szt.
d) Kolorowanka - Ilość: 600 szt.
e) Torby papierowe - Ilość: 6500 szt.
f) Broszura - Ilość: 1000 szt.
g) Notes ze spiralą - Ilość: 800 szt.

1.2. Część 2 (RT) - Usługa druku i dostawy kalendarzy na 2025 rok:
a) Kalendarz trójdzielny ekologiczny z papieru z kawy - Ilość: 300 szt.
b) Kalendarz książkowy - Ilość: 150 szt.
c) Kalendarz książkowy z okładką eko z makulatury - Ilość: 200 szt.

1.3. Część 3 (RT) - Usługa drukowania materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rozwoju i Transformacji Regionu:
a) Kalendarz trójdzielny - Ilość: 250 szt.
b) Kalendarz kieszonkowy tygodniowy - Ilość: 200 szt.

1.4. Część 4 (GP) - Usługa drukowania materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej:
a) Kalendarz czterodzielny - Ilość: 150 szt.
b) Kalendarz książkowy - Ilość: 100 szt.
c) Notatnik A5 - Ilość: 100 szt.

  1. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ/Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (dotyczy części 1-4).
  2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w: Załączniku nr 2a do SWZ (dotyczy Części 1), Załączniku nr 2b do SWZ (dotyczy Części 2), Załączniku nr 2c (dotyczy Części 3), Załączniku nr 2d do SWZ (dotyczy Części 4).
  3. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:

https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

  1. Zamówienie jest częściowo współfinansowane przez:

Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 (RT) jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach: Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FESL 13.01 Pomoc Techniczna FST.

 

UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:

https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/130082/details

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl

Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób jak wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl za wyjątkiemwystąpienia awarii systemu teleinformatycznego (Platformy zakupowej Województwa Śląskiego) potwierdzonej oficjalnym komunikatem dostawcy systemu, która spowoduje brak możliwości komunikacji. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
tel.: +48 (32) 20 78 888
e-mail: kancelaria@slaskie.pl

NIP Województwa (rozliczenia): 9542770064  
NIP Urzędu (spr. pracownicze): 9542260713

REGON: 276284638

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Logo głównego BIP.
Powrót na początek strony