Najczęściej czytane artykuły
Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
Tytuł | Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części |
---|---|
Numer referencyjny | ZP-ZN.272.2.8.2024.MZ |
Data ogłoszenia | 2024-05-20 |
Status zamówienia | aktualne |
Tryb zamówienia klasycznego do kwot unijnych | Tryb podstawowy |
Kod CPV:
Główny kod CPV:
79820000-8 usługi związane z drukowaniem
- Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części.
1.1. Część 1 (PR) - Usługa drukowania materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Promocji i Projektów Społecznych:
a) Kalendarz trójdzielny - Ilość: 2 500 szt. ( w 3 wersjach graficznych tj. 800 szt. -1 wersja, 800 szt. - 2 wersja, 900 szt. - 3 wersja graficzna);
b) Kalendarz typu „piramidka” - Ilość: 1000 szt.
c) Planner ścienny - Ilość: 200 szt.
d) Kolorowanka - Ilość: 600 szt.
e) Torby papierowe - Ilość: 6500 szt.
f) Broszura - Ilość: 1000 szt.
g) Notes ze spiralą - Ilość: 800 szt.
1.2. Część 2 (RT) - Usługa druku i dostawy kalendarzy na 2025 rok:
a) Kalendarz trójdzielny ekologiczny z papieru z kawy - Ilość: 300 szt.
b) Kalendarz książkowy - Ilość: 150 szt.
c) Kalendarz książkowy z okładką eko z makulatury - Ilość: 200 szt.
1.3. Część 3 (RT) - Usługa drukowania materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Rozwoju i Transformacji Regionu:
a) Kalendarz trójdzielny - Ilość: 250 szt.
b) Kalendarz kieszonkowy tygodniowy - Ilość: 200 szt.
1.4. Część 4 (GP) - Usługa drukowania materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej:
a) Kalendarz czterodzielny - Ilość: 150 szt.
b) Kalendarz książkowy - Ilość: 100 szt.
c) Notatnik A5 - Ilość: 100 szt.
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ/Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (dotyczy części 1-4).
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w: Załączniku nr 2a do SWZ (dotyczy Części 1), Załączniku nr 2b do SWZ (dotyczy Części 2), Załączniku nr 2c (dotyczy Części 3), Załączniku nr 2d do SWZ (dotyczy Części 4).
- Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
- Zamówienie jest częściowo współfinansowane przez:
Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 (RT) jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach: Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FESL 13.01 Pomoc Techniczna FST.
UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/130082/details
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób jak wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl za wyjątkiemwystąpienia awarii systemu teleinformatycznego (Platformy zakupowej Województwa Śląskiego) potwierdzonej oficjalnym komunikatem dostawcy systemu, która spowoduje brak możliwości komunikacji. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.