Najczęściej czytane artykuły
Zakup informatycznego systemu ewidencyjno-opłatowego służącego kontroli wnoszenia przewidzianych ustawą opłat za korzystanie ze środowiska ZP-ZN.272.3.1.2023.ED
Tytuł | Zakup informatycznego systemu ewidencyjno-opłatowego służącego kontroli wnoszenia przewidzianych ustawą opłat za korzystanie ze środowiska |
---|---|
Numer referencyjny | ZP-ZN.272.3.1.2023.ED |
Data ogłoszenia | 2023-03-06 |
Status zamówienia | archiwum |
Tryb zamówienia klasycznego powyżej kwot unijnych | Przetarg nieograniczony |
Kod CPV:
Główny kod CPV:
48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
Dodatkowe kody CPV:
48517000-5 Pakiety oprogramowania informatycznego
72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania
72250000-2 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
- Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie informatycznego systemu ewidencyjno-opłatowego do tworzenia i modyfikacji baz danych zawierających informację o podmiotach korzystających ze środowiska wraz z księgowaniem i rozliczaniem wpływów, redystrybucją oraz windykacją zebranych opłat środowiskowych
- System winien umożliwiać obsługę danych dotyczących ochrony środowiska określonych w obowiązujących przepisach prawa , w tym m.in.: opłat za korzystanie ze środowiska, opłat produktowych, publicznej kampanii edukacyjnej za opakowania, opłat wynikających z ustawy o bateriach i akumulatorach, opłat i zabezpieczeń finansowych wynikających z ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, opłat wynikających z ustawy o odpadach, recyklingu pojazdów, opłacie recyklingowej za torby na zakupy z tworzywa sztucznego, opłat i kar za usunięcie drzew i krzewów, zarządzanie informacjami środowiskowymi, księgowanie i rozliczanie wpływów wraz z ich redystrybucją oraz windykacją opłat.
- Zamawiający przewiduje podzielenie procesu realizacji przedmiotu zamówienia na dwa działania:
- Działanie 1- wytworzenie systemu- w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
- Działanie 2- usługa asysty technicznej na okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia systemu w wersji produkcyjnej
- Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ/Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
- Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/86968/details