Najczęściej czytane artykuły
Wniosek o uzgodnienie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Katalog usług | Budownictwo, architektura, urbanistyka |
---|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Śląskiego,
z siedzibą przy ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, adres email: kancelaria@slaskie.pl, strona internetowa: bip.slaskie.pl. - Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych (inspektor danych osobowych), adres email: daneosobowe@slaskie.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- rozpatrzenia wniosku o uzgodnienie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- archiwizacji dokumentacji.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- obowiązek prawny ciążący na administratorze, wynikający z art. 14 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. samorząd województwa oraz art. 17 pkt 6 lit. b, art.23, art. 24, art.25 ust.2, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- obowiązek prawny ciążący na administratorze, wynikający z art. 6 ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenie z dnia 18 stycznia 2011 r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawnione osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, dostawcy systemów informatycznych i usług IT, a także operatorowi pocztowemu lub kurierowi (w przypadku korespondencji papierowej) operatorowi platformy do komunikacji elektronicznej (w przypadku komunikacji elektronicznej), podmiotom realizującym archiwizację. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na BIP Urzędu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat od momentu zakończenia sprawy. Po upływie tego okresu akta sprawy będą podlegać ekspertyzie ze względu na ich charakter, treść i znaczenie. Na tej podstawie nastąpić może zmiana okresu przechowywania dokumentacji włącznie z uznaniem jej za materiały podlegające wieczystemu przechowywaniu w Archiwum Państwowym.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia (przy uwzględnieniu ograniczeń z art. 17 ust. 3 rozporządzenia) lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji sprawy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.