Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem, z podziałem na części nr ZP-ZN.272.2.7.2024.AS

Tytuł Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem, z podziałem na części
Numer referencyjny ZP-ZN.272.2.7.2024.AS
Data ogłoszenia 2024-04-12
Status zamówienia archiwum
Tryb zamówienia klasycznego do kwot unijnych Tryb podstawowy

Kody CPV:

Główny kod CPV:

39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na trzy części:
  • Część 1 - Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem na potrzeby Departamentu Promocji i Projektów Społecznych:
    • Worek/plecak dla dzieci u góry z uszkiem - Ilość: 600 szt.;
    • T-shirty dziecięce - Ilość: 600 szt.;
    • T-shirty - Ilość: 2600 szt.;
    • Zestaw 9 magnesów - Ilość zestawów: 600 szt.;
    • Koszulki typu polo z krótkim rękawem – Ilość: 200 szt.;
    • Elektryczny ogrzewacz do rąk z power bank 2w1 z USB - Ilość: 200 szt.;
    • Parasol manualny składany - Ilość: 600 szt.;
    • Parasol duży automatyczny - Ilość: 200 szt.;
    • Etui na okulary z karabińczykiem, zamykane na zamek - Ilość: 600 szt.;
    • Torba płócienna z krótkim uchem - Ilość: 400 szt.;
    • Opaski samozaciskowe z folii odblaskowej - Ilość: 2000 szt.;
    • Torba płócienna - Ilość: 800 szt.;
    • Puzzle drewniane składające się z 9 elementów, w pudełku drewnianym - Ilość: 600 szt.;
    • Termos 1 L ze stali nierdzewnej z 2 kubkami - Ilość: 100 szt.;
    • Polary męskie - Ilość: 100 szt.;
    • Polary damskie - Ilość: 100 szt.;
    • Zestaw 4 kubków bez ucha - Ilość: 200 szt.;
    • Pojemnik/kasetka na leki z podziałem na 7 dni/4 pory dnia - Ilość: 600 szt.;
    • Zestaw składający się z notesu w twardej oprawie i długopisu w pudełku - Ilość: 260 szt.;
    • Kubek termiczny - Ilość:  260 ;
    • Kombinerki/multitoor - Ilość: 60 szt.;
    • Powerbank - 60 szt.;
    • Torba płócienna - 60 szt.;
    • Pokrowiec na walizkę - Ilość: 500 szt.
  • Część 2 - Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem na potrzeby Departamentu Edukacji i Spraw Społecznych:
    • Apteczki rowerowe - Ilość: 100 szt.;
    • Piłka antystresowa (tzw. gniotek) - Ilość: 300 szt.;
    • Torba na pasek (typu nerka) - Ilość: 50 szt.;
    • Notes z długopisem - Ilość: 50 szt.;
    • T-shirt biały z krótkim rękawem - Ilość:  50 szt.;
    • Miś pluszowy - Ilość: 50 szt.;
    • Kubek termiczny - Ilość: 50 szt.;
    • Szachy drewniane - Ilość: 50 szt.;
    • Torba na laptop - Ilość: 30 szt.;
    • Torba termiczna na lunch - Ilość: 100 szt.
  • Część 3 - Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem na potrzeby Departamentu Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej:
    • Kubek ceramiczny z uchwytem - Ilość: 1000 szt.;
    • Ołówek naostrzony z gumką - Ilość: 2000 szt.;
    • Długopis - Ilość: 2000 szt.;
    • Podkładka pod mysz - Ilość: 1000 szt.;
    • Etui/organizer na dokumenty podróżne - Ilość: 100 szt.;
    • Parasol składany (typu automat) - Ilość: 160 szt.;
    • Wtyczka podróżna (adapter dostosowany do sieci stykowej w różnych krajach) wraz ze stykiem zabezpieczającym - Ilość: 80;
    • Pas bagażowy podwójny do walizki - Ilość: 100 szt.
  1. Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ/Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy (dotyczy Części 1-3).
  2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ (dotyczy Części 1-3).
  3. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

 

UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:

https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/126974/details

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresemhttps://slaskie.ezamawiajacy.pl

Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób jak wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl, za wyjątkiem wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego (Platformy zakupowej Województwa Śląskiego) potwierdzonej oficjalnym komunikatem dostawcy systemu, która spowoduje brak możliwości komunikacji. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
tel.: +48 (32) 20 78 888
e-mail: kancelaria@slaskie.pl

NIP Województwa (rozliczenia): 9542770064  
NIP Urzędu (spr. pracownicze): 9542260713

REGON: 276284638

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Logo głównego BIP.
Powrót na początek strony