„Usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego” o nr ZP-ZN.272.2.24.2023.BF.

Tytuł „Usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego” o nr ZP-ZN.272.2.24.2023.BF.
Numer referencyjny ZP-ZN.272.2.24.2023.BF.
Data ogłoszenia 2023-10-02
Status zamówienia archiwum
Tryb zamówienia klasycznego do kwot unijnych Tryb podstawowy

Główny kod CPV:

 50313000-2  Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych

79820000-8 Usługi związane z drukowaniem

 Dodatkowe kody CPV:

50313100-3  Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50313200-4  Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

50323200-7  Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych

30125120-8  Toner do fotokopiarek

48000000-8  Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy i serwisu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Na przedmiot zamówienia składają się:

1.1. Dzierżawa 69 szt. urządzeń (59 szt. jako zamówienie podstawowe oraz 10 szt. w prawie opcji) wg Opisu urządzeń z punktu 2 Załącznika nr 3 do SWZ OPZ.

1.2. Monitoring zdalny stanu urządzeń za pomocą dedykowanego do tego celu oprogramowania dostarczonego przez Wykonawcę dla wszystkich urządzeń dzierżawionych, o których mowa w punkcie 1.1. wraz z odczytem liczników kopii/wydruków oraz usługą rozliczania kosztów urządzeń dzierżawionych, o których mowa w punkcie 1.1.

1.3. Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń dzierżawionych, o których mowa w pkt 1.1.

2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, na zasadach i w trybie opisanym poniżej oraz w paragrafie 4 załącznika nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.

1). Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby dzierżawionych urządzeń o maksymalnie 10 sztuk:

  • 4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 MFP kolorowych,
  • 2 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych A4 MFP monochromatycznych,
  • 4 sztuki drukarek monochromatycznych A4.

2) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej.3).
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ramach zamówienia opcjonalnego zgodnie z warunkami i na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego.
3) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ramach zamówienia opcjonalnego zgodnie z warunkami i na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego.
4) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku pojawienia się spowodowanej uwarunkowaniami technicznymi, organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczności instalacji dodatkowego, poza już funkcjonującymi, urządzania w nowej lokalizacji.
5) Zamawiający wskazuje, że z uwagi na okoliczności techniczne, organizacyjne może skorzystać z prawa opcji w zakresie dzierżawy urządzeń w mniejszym wymiarze lub w ogóle z niego nie skorzystać.
6) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, zgodnie z § 4 ust. 2 projektowanych postanowień umowy wniosek na podstawie którego Wykonawca dostarczy urządzenia. Wniosek przekazany zostanie za pośrednictwem e-mail.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji oznacza, że w zakresie w jakim Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji Wykonawca nie otrzyma części wynagrodzenia z §5 ust. 1 projektowanych postanowień umowy.
9) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego nie stanowi podstawy do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP w wysokości 5% zamówienia podstawowego.
3.1.Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający przewiduje, że wartość usług może wynieść maksymalnie do 5% wartości zamówienia podstawowego,
3.2.Warunki, na których zostaną udzielone zamówienia:

         - wyczerpanie kwoty zamówienia podstawowego,

         - przedłużanie się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej.

3.3. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą

4.Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ//Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.

5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.

6. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:

https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

7. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej FE SL 2021-2027 w ramach Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na Pomoc Techniczną FST Działanie FESL.13.01 Pomoc Techniczna FST

 

UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:

https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/107546/details

 

 

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie  poprzez Platformę pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl

Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób jak wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl  za wyjątkiem wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego (Platformy zakupowej Województwa Śląskiego) potwierdzonej oficjalnym komunikatem dostawcy systemu, która spowoduje brak możliwości komunikacji. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

 

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
tel.: +48 (32) 20 78 888
e-mail: kancelaria@slaskie.pl

NIP Województwa (rozliczenia): 9542770064  
NIP Urzędu (spr. pracownicze): 9542260713

REGON: 276284638

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Logo głównego BIP.
Powrót na początek strony