Najnowsze artykuły
- Uchwała zarządu nr 1656/97/VII/2025 z dnia 2025-07-23
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do Departamentu Organizacji Urzędu (OR/02a/25) - termin składania dokumentów do dnia 07.08.2025 r.
- Decyzja Marszałka Województwa Śląskiego nr 1956/OE/2025 z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego.
Najnowsze artykuły
- Uchwała zarządu nr 1656/97/VII/2025 z dnia 2025-07-23
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do Departamentu Organizacji Urzędu (OR/02a/25) - termin składania dokumentów do dnia 07.08.2025 r.
- Decyzja Marszałka Województwa Śląskiego nr 1956/OE/2025 z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego.
Usługa polegająca na druku i dostawie teczek oraz kalendarzy na 2022 rok - ZP-ZN.272.4.11.2021.MJ
Tytuł | Usługa polegająca na druku i dostawie teczek oraz kalendarzy na 2022 rok - ZP-ZN.272.4.11.2021.MJ |
---|---|
Numer referencyjny | ZP-ZN.272.4.11.2021.MJ |
Data ogłoszenia | 2021-10-12 |
Status zamówienia | archiwum |
Tryb zamówienia klasycznego do kwot unijnych | Tryb podstawowy |
Zamówienie podzielone jest na X części:
CZĘŚĆ I:
Kalendarz książkowy
Ilość – 300 sztuk
CZĘŚĆ II:
Kalendarz trójdzielny A i B
Ilość – 600 sztuk
CZĘŚĆ III:
Planer ścienny
Ilość – 300 sztuk
CZĘŚĆ IV:
Kalendarz biurkowy z piórnikiem, notesem i indeksami
Ilość – 700 sztuk
CZĘŚĆ V:
Kalendarz planszowy
Ilość – 300 sztuk
CZĘŚĆ VI:
Kalendarz kieszonkowy tygodniowy
Ilość – 200 sztuk
CZĘŚĆ VII:
Teczka papierowa
Ilość – 500 sztuk
CZĘŚĆ VIII:
Teczka A4 papierowa skrzydłowa z gumką
Ilość – 500 sztuk
CZĘŚĆ IX:
Teczka dyplomowa
Ilość – 100 sztuk
CZĘŚĆ X:
Planer na biurko (biuwar)
Ilość – 400 sztuk
Kody CPV dla każdej z części:
Główny kod CPV:
79820000-8 Usługi związane z drukowaniem
Dodatkowe kody CPV:
79822500-7 Usługi projektów graficznych
79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku i dostawie teczek oraz kalendarzy na 2022 rok zgodnie z wytycznymi dla poszczególnych części.
- Projekty graficzne zostaną opracowane zgodnie ze szczegółowymi wskazówkami, które Zamawiający przekaże po zawarciu umowy. Projekty graficzne wszystkich materiałów powinny uwzględniać konieczność zamieszczenia elementów obowiązkowych – wybór konkretnych elementów, ich lokalizacja i układ zostaną uzgodnione z Zamawiającym.
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ/Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
- Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
- Zamówienie współfinansowane jest ze środków unijnych w ramach RPO WSL 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1. – dla części I, IIA, III, IV, V, VII, VIII, IX,X
UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/41657/details