Zakup i dostawa sprzętu komputerowego ZP-ZN.272.2.31.2023.IM

Tytuł Zakup i dostawa sprzętu komputerowego ZP-ZN.272.2.31.2023.IM
Numer referencyjny ZP-ZN.272.2.31.2023.IM
Data ogłoszenia 2023-11-13
Status zamówienia archiwum
Tryb zamówienia klasycznego do kwot unijnych Tryb podstawowy

Kod CPV:

Główny kod CPV:

Główny kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe

 Dodatkowe kody CPV:

30213000-5  Komputery osobiste

30213100-6  Komputery przenośne

30231300-0  Monitory ekranowe

48624000-8  Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

30213200-7: Komputer tablet

 

 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, zgodnie z poszczególnymi częściami.

Część I - Komputer stacjonarny typ 1 – All in One 23,8” (ilość: 30 sztuk)

Część II - Komputer przenośny typ 1 - Standard 15,6" (ilość: 61 sztuk)

Część III - Komputer przenośny typ 2 - Standard 14,0" (ilość: 17 sztuk)

Część IV - Komputer przenośny typ 3 - Pro 14,0" (ilość: 3 sztuki)

Część V - Monitor komputerowy typ 1 – 23,8” FullHD (ilość: 85 sztuk)

Część VI - Monitor komputerowy typ 2 - 34” UWQHD zakrzywiony (ilość: 4 sztuki)

Część VII - Tablet typ 1 (ilość: 18 sztuk)

Część VIII - Tablet typ 2- Czytnik e-booków z wyświetlaczem 10,3” i z funkcją robienia notatek (ilość: 5  sztuk)

Część IX - Komputer stacjonarny typ 2 (ilość: 2 sztuki)

Część X – Komputer stacjonarny typ 3 (ilość: 1 sztuka).

 2.  Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia (I-X) zawarty jest w załączniku nr 3 do Specyfikacji warunków zamówienia/ Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.

3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w załączniku nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia od I do X).

4. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

5. Zamówienie jest współfinansowanie przez:

a) Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Priorytet III ”Konkurencyjność MŚP” działanie 3.5. „Umiędzynarodowienie gospodarki regionu” Poddziałanie 3.5.1 „Promocja gospodarcza regionu” (dotyczy części I, IV, V),

b) Unię Europejską – ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na pomoc techniczną FST Działanie FESL.13.01 Pomoc Techniczna FST (dotyczy części II, V),

c) Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XV Pomoc Techniczna REACT-EU, Działania 15.1 Pomoc Techniczna REACT-EU Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (dotyczy części II, V, VII VIII).

UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:

https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/113646/details

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie wyłącznie poprzez Platformę pod adresemhttps://slaskie.ezamawiajacy.pl

Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób jak wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl za wyjątkiem wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego (Platformy zakupowej Województwa Śląskiego) potwierdzonej oficjalnym komunikatem dostawcy systemu, która spowoduje brak możliwości komunikacji. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
tel.: +48 (32) 20 78 888
e-mail: kancelaria@slaskie.pl

NIP Województwa (rozliczenia): 9542770064  
NIP Urzędu (spr. pracownicze): 9542260713

REGON: 276284638

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Logo głównego BIP.
Powrót na początek strony