Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej Śląskie (iOS)
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej Śląskie w wersji 1.0.84.
- Aplikacja opublikowana:
- Ostatnia aktualizacja aplikacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Licznik odliczający czas do Mistrzostw Świata jest nieprawidłowo odczytywany przez czytnik ekranu;
- Teksty alternatywne do zdjęć nie są odczytywane przez czytnik ekranu;
- Data wydarzenia jest nieprawidłowo odczytywana przez czytnik ekranu;
- Przyciski „filtruj” nie mają odpowiednio szczegółowych opisów;
- Kafle wydarzeń są nieprawidłowo odczytywane przez czytnik ekranu;
- Ekrany aplikacji nie umożliwiają odpowiednio dużego powiększenia.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 120KB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić do Iwony Olbrecht-Kozieł — mejlowo iwona.olbrecht-koziel@slaskie.pl lub telefonicznie +48 32 77 44 527.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- numer wersji aplikacji mobilnej oraz informację, w którym dokładnie miejscu jest problem z dostępnością cyfrową,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub elektronicznie do naszego urzędu:
- Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice,
- mejl: kancelaria@slaskie.pl,
- ePUAP - adres skrzynki podawczej w systemie ePUAP to: /UMWSL/skrytka.
- e-Doręczenia (elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru). Adres elektronicznej skrzynki e-doręczeń: AE:PL-55754-97181-CHDVR-19.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Dostępność architektoniczna
Katowice, ul. Ligonia 46 – siedziba główna
Szczegółowy opis dostosowania naszej siedziby głównej oraz pozostałych budynków.
Znaczniki TOTUPOINT znajdują się w budynkach w Katowicach przy ul. Ligonia i ul. Dąbrowskiego, w Częstochowie przy ul. Sobieskiego oraz w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40.
W razie problemów z dostępnością możesz zgłosić się do koordynatora do spraw dostępności Izabeli Leszczyniak mejlowo dostepnosc@slaskie.pl lub telefonicznie +48 32 77 40 296. Możesz też wysłać SMS lub MMS pod numer +48 451 284 821
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Urzędzie Marszałkowskim można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM). Szczegółowy opis usługi świadczenia tłumacza języka migowego
Zapewniamy dla osób słabosłyszących pętle indukcyjne, które znajdują się w:
- Kancelarii Ogólnej przy ul. Ligonia 46 w Katowicach,
- Punkcie Kancelaryjnym przy al. Korfantego 79,
- Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich przy al. Korfantego 79 w Katowicach.
Dodatkowo mamy dwie przenośne pętle indukcyjne do użytku w razie potrzeb.