Najczęściej czytane artykuły
Nazwa i adres Zamawiającego
Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - OR-ZN.272.1.44.2020.MJ
Tytuł | Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - OR-ZN.272.1.44.2020.MJ |
---|---|
Data ogłoszenia | 2020-10-01 |
Status zamówienia | archiwum |
Tryb zamówienia publicznego do kwot unijnych | Przetarg nieograniczony |
Termin otwarcia ofert | 2020-10-09 12:00 |
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na IV Zakresy tj.:
- Zakres I - Artykuły biurowe
- Zakres II - Artykuły biurowe
- Zakres III - Artykuły biurowe
- Zakres IV - Papier
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do umowy.
- Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umowy stanowiące Załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ.
- Wskazana ilość materiałów biurowych oraz papieru stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia (dla danego zakresu) zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% (dla danego zakresu) wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
- W przypadku wykorzystania ilości któregoś z asortymentów materiałów biurowych/papieru, przy jednoczesnym niewykorzystaniu innego asortymentu, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w ramach poszczególnych asortymentów określonych w ofercie, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych brutto i nie przekroczeniu maksymalnej kwoty brutto określonej w złożonej ofercie i zawartej umowie. Dokonana przez Zamawiającego zmiana nie będzie stanowić podstawy roszczenia przez Wykonawcę (zapis dotyczy zmian w ramach zakresu I i IV).
- Zamówienie częściowo współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL 2014-2020 (dotyczy zakresu II i III).
- Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA: Dokumenty postępowania dostępne są pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/pn/slaskie/demand/notice/public/17942/details