Wniosek gminy o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy

Wójt, burmistrz, prezydent miasta składa wniosek o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy z Marszałkiem Województwa (organem uzgadniającym) w zakresie zadań samorządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego ustalonych w Planie Zagospodarowania Przestrzennego Województwa.
Marszałek Województwa uzgadnia projekt decyzji w formie postanowienia.

Wniosek gminy o uzgodnienie projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
tel.: +48 (32) 20 78 888
e-mail: kancelaria@slaskie.pl

NIP Województwa (rozliczenia): 9542770064  
NIP Urzędu (spr. pracownicze): 9542260713

REGON: 276284638

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Logo głównego BIP.
Powrót na początek strony