Najnowsze artykuły
- Postanowienie nr 560/RT/2024 z dnia 2024-06-19
- Postanowienie nr 561/RT/2024 z dnia 2024-06-19
- Postanowienie nr 547/RT/2024 z dnia 2024-06-19
- Uchwała Zarządu nr 500/11/VII/2024 z dnia 2024-06-26
- Uchwała Zarządu nr 501/11/VII/2024 z dnia 2024-06-26
- Uchwała Zarządu nr 502/11/VII/2024 z dnia 2024-06-26
- Uchwała zarządu nr 434/11/VII/2024 z dnia 2024-06-26
Najczęściej czytane artykuły
Nazwa i adres Zamawiającego
Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice
Kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży oraz sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych, biletów kolejowych na trasach zagranicznych, a także noclegów poza granicami kraju nr ZN-ZP.272.1.16.2019.AS
Data ogłoszenia | 2019-05-31 |
---|---|
Status zamówienia | archiwum |
Tryb zamówienia publicznego powyżej kwot unijnych | Przetarg nieograniczony |
Data otwarcia oferty | 2019-07-04 |
UWAGA !!!
Dotyczy pliku "Klucz publiczny.zip"
Plik z prawidłową nazwą klucza znajduje się w pliku .zip - należy rozpakować plik .zip i dopiero tego pliku użyć do zaszyfrowania oferty.
Ten sam plik z kluczem publicznym można znaleźć na platformie miniPortal UZP - link
https://miniportal.uzp.gov.pl/PodgladPostepowania.aspx?Id=46fbdf6c-9be4-4743-87a2-7d92abe6476d
Nie należy otwierać kluczy publicznych i prywatnych w programach typu Word, PDF lub PowerPoint. Klucze automatycznie zapiszą się w odpowiednim formacie.
W przypadku przypadkowego zapisania pliku w Word lub innym programie należy otworzyć dokument
i przekopiować jego zawartość do pliku tekstowego – do Notatnika.
Jeżeli użytkownikowi zdarzy się skojarzenie pliku kluczy (rozszerzenia ASC np. z programem Word) zaleca się użycie zewnętrznych narzędzi do usunięcia tego powiazania, np.
http://www.nirsoft.net/utils/file_types_manager.html
Klucze można użyć tylko i wyłącznie w ramach udostępnionej aplikacji - miniPortal UZP (https://miniportal.uzp.gov.pl/ ).
Nie należy zmieniać nazwy pliku.
Klucze publiczne i klucze prywatne mają rozszerzenie ASC i są plikami tekstowymi.
- Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa obsługa Zamawiającego w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy:
- biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie (w tym tzw. low costy)
w klasie ekonomicznej lub w przypadku braku takiej możliwości w innej klasie oferowanej przez przewoźnika, - biletów kolejowych na zagraniczne przewozy pasażerskie,
- rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych za granicą,
na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Członków Zarządu oraz radnych Województwa Śląskiego.
- W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się zakup:
- do 364 sztuk biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych,
- do 59 sztuk biletów kolejowych na trasach zagranicznych,
- do 549 zagranicznych miejsc hotelowych.
- Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 60% zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania pozostałych 40% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 40% zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
- Usługi świadczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać standardy IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) w zakresie zakupu biletów lotniczych.
- Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 lub 2 systemem/ami rezerwacyjnym/i Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) – adekwatnie do kwalifikacji i doświadczenia minimum dwóch osób (kasjerów lotniczych) odpowiedzialnych za świadczenie usług (dotyczy warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V.2.2.3 a) SIWZ).
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
- Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków:
- Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020;
- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 w ramach realizacji Projektu Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych w Procesie Przedsiębiorczego Odkrywania
(SO RIS w PPO); - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 w ramach realizacji Projektu Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych w Procesie PPO w województwie śląskim
(II edycja); - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020;
- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020;
- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Projekt Design for Innovation;
- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Improving Research and Innovation Infrastructure Performance in Regional Development: from Fragmented to Integraded and Sustainable Cooperation (InnoHEIs);
- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Strengthening SME capacity to engage in Industry 4.0 (4.0-Ready).