Menu
- Ogłoszenia i Aktualności
-
Sejmik Województwa
- Przewodniczący Sejmiku
- Wiceprzewodniczący Sejmiku
- Radni Sejmiku
- Sesje Sejmiku
-
Komisje Sejmiku
- doraźna Komisja – „Kapituła Odznaki Honorowej za Zasługi dla Województwa Śląskiego”
- doraźna Komisja ds. Klimatu
- doraźna Komisja ds. Transformacji Regionu
- Komisja Budżetu, Skarbu i Finansów
- Komisja Edukacji, Nauki i Kultury
- Komisja Polityki Społecznej i Ochrony Zdrowia
- Komisja Rewizyjna
- Komisja Rolnictwa i Terenów Wiejskich
- Komisja Rozwoju i Zagospodarowania Przestrzennego
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
- Komisja Sportu, Turystyki i Rekreacji
- Komisja Statutowo-Regulaminowa
- Komisja Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Komisja Współpracy Zagranicznej i Integracji Europejskiej
- Plan posiedzeń
- Odznaka Honorowa
- Obywatelska inicjatywa uchwałodawcza
- Radni poprzednich kadencji
- Oświadczenia majątkowe
- Samorząd Województwa
- Województwo
- Urząd Marszałkowski
-
Działalność Urzędu
- Współpraca międzynarodowa
- Finanse Województwa
- Kontrola zarządcza
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi
- Turystyka
- Transport i drogi
-
Środowisko
- Pozwolenia zintegrowane
- Ogłoszenia o wnioskach i decyzjach o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów dla spalarni lub współspalarni odpadów
- Zezwolenia na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych
- Wykaz dokumentów o środowisku
- Raporty województwa dotyczące gospodarki odpadami
- Mapy akustyczne
- Wykaz przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu pojazdów
- Wykaz przedsiębiorców prowadzących punkty zbierania pojazdów
- Wykaz miejsc odbioru oraz zbierających zużyte baterie lub zużyte akumulatory
- Zatwierdzenie projektów robót geologicznych RG
- Udzielanie koncesji geologicznych
- Porozumienia w sprawie odpadów opakowaniowych
- Ogólny schemat procedury kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska
- Zdrowie
- Sprawy w Urzędzie
- Pozostałe Informacje
- Nabór na stanowiska urzędnicze
- Dane osobowe
- Wybory do Sejmiku Województwa Śląskiego 2018
Ważny komunikat
Szanowni Państwo,
Celem przeciwdziałania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 oraz w trosce o zdrowie mieszkańców Marszałek Województwa Śląskiego Jakub Chełstowski zawiadamia o tymczasowym ograniczeniu dostępności Urzędu Marszałkowskiego dla klientów.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo pod tym linkiem
ZAŁATW ELEKTRONICZNIE SPRAWĘ W URZĘDZIE
Zachęcamy do korespondencji z Urzędem drogą elektroniczną, za pomocą platformy:
- SEKAP (System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej) lub
- ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.
Poprzez w/w platformy można zapoznać się z opisem usług świadczonych przez Urząd (m.in. wymaganiami dotyczącymi dokumentów, terminami oraz sposobem załatwienia sprawy, ewentualnymi opłatami), złożyć elektroniczny wniosek, pismo, odebrać odpowiedź z Urzędu. Platformy umożliwiają załatwienie spraw administracyjnych przez Internet, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dnia. Do korzystania z usług Urzędu drogą elektroniczną niezbędne jest założenie skrzynki kontaktowej / konta:
- na platformie SEKAP (Zakładka logowanie) lub
- na platformie ePUAP (Opcja Zarejestruj się).
Wnioski, pisma składane do Urzędu drogą elektroniczną poprzez w/w platformy wymagają opatrzenia ich podpisem elektronicznym.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej SEKAP: https://www.sekap.pl/id/2253
Skrytka ePUAP: /UMWSL/skrytka
Urząd Marszałkowski udostępnia szereg usług, w ramach których można składać wnioski elektroniczne: katalog dostępnych usług na platformie SEKAP.
Jak załatwiać sprawy elektronicznie? Odpowiedź na to pytanie oraz informacje na temat wielkości oraz formatu danych, w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism znajdziecie Państwo pod linkiem: Elektroniczna skrzynka podawcza.
W przypadku problemów z założeniem skrzynki kontaktowej lub ze znalezieniem usługi zachęcamy do skorzystania z instrukcji.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w biurze podawczym Kancelarii Ogólnej (pok. 164) przy ul. Ligonia 46, w godzinach
7:30–15:30.
Godziny otwarcia urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7:30 - 15:30
Godziny otwarcia kancelarii ogólnej (pokój 164)
od poniedziałku do piątku: 7:30-15:30
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Regionie
tel. (32) 77 40 172, (32) 77 40 193, (32) 77 40 194
Informacje w sprawie Rejestru podmiotów wprowadzający produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami - BDO
tel. (32) 77 40 089, (32) 77 40 090, (32) 77 40 703, (32) 77 40 702, (32) 77 40 701,
(32) 77 40 700, (32) 77 40 061, (32) 77 40 072, (32) 77 40 059, (33) 48 53 287,
(33) 48 53 286, (33) 48 53 289, (34) 39 01 258, (34) 39 01 257
Najnowsze artykuły
- Uchwała Zarządu nr 485/215/VI/2021 z dnia 2021-03-03
- Uchwała zarządu nr 439/213/VI/2021 z dnia 2021-02-24
- Ogłoszenie z dnia 2021-03-04 - Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, oznaczonej jako działka nr 2253/78, położonej w Rybniku przy ul. Parkowej
- Uchwała Zarządu nr 438/213/VI/2021 z dnia 2021-02-24
- Uchwała Zarządu nr 437/213/VI/2021 z dnia 2021-02-24